Permanent drept bio-ionic japonez

Permanentul bio-ionic japonez este un produs revolutionar dezvoltat in japonia cu o experienta peste 20 de ani avand doua componete . Acesta consta in sistemul original Bio Ionic Ion-Retexturizing System sau reconditionare termala, o indreptare permanenta care foloseste prafuri minerale speciale numite Natural Ion Complex, si de asemenea o serie de alte produse care pot fi folosite pentru sistemul de retexturare .



Permanentul drept bioionic japonez este un produs pentru par, revolutionar care capteaza energia ionilor naturali pentru a reface, a repara si practic pentru a retextura parul,facandu-l practic drept si stralucitor.

permanentul tine toata viata insa este necesar sa se refaca radacinile din 6 sau 12 luni,in functie de cresterea parului.



Procedeul de indreptare bioionica dureaza in in jur de 4 ore sau mai mult in functie de tipul,lungimea,densitatea parului.

programarea se face de luni pana vineri pana in ora 20 la tel 0743437713 sau pe e-mail coafura.manichiura@gmail.com

4 comentarii:

Anonim spunea...

o intrebare,cat tine permanentul ?

Anonim spunea...

Super permanentul asta japonez,nu-mi vine a crede ca exista asa ceva!
mai facut foarte fericita!

ioana spunea...

pacat k nu prea este cunoscut permanentul japonez ,eu in america am facut acest permanent dar i se mai spune si Thermal Reconditioning,multe isi fac permanentul japonez si pt k face un par f sanatos

Anonim spunea...

buna,cat costa permanentul,eu am parul un pic mai jos de umeri?merci mult